Matkaehdot

Matkaehdot

Varaamalla Palvelumme olette hyväksyneet käyttöehdot.

Sisällys

  1. Soveltamisala
  2. Soveltaminen sopimusten vaikutukselle
  3. Hakemusperusteet
  4. Lopullinen reittisuunnitelma
  5. Retken hinnan maksaminen
  6. Muutos hinnassa
  7. Varaus / peruutus asiakkaan toimesta
  8. Yrityksen peruutus
  9. Vastuu
  10. EI sisälly retki hintaan
  11. Retki sopimuksen tarkistaminen
  12. Passi, viisumit ja muut matkustusasiakirjat
  13. Muutokset näihin yleisiin ehtoihin
  14. Datan suojelu
  15. Vaatimusten vahvistamisen määräaika

Takaisin alkuun

1.Soveltamisala

Nämä yleiset ehdot määräävät matkanjärjestäjän Finngate Tours OY: n (jäljempänä ”me”) ja matkanjärjestäjien sekä kolmansien osapuolten kiertomatkojen osanottajien tai matkatoimistojen (jäljempänä ”Asiakkaat”) välisen oikeussuhteen. ) kaikkien tarjoamien palveluiden, erityisesti retkien järjestämiseen (jäljempänä ”retket tai matkat”). Kolmannen osapuolen tarjoajien toimintaan me toimimme vain edustajana; Tällaiset toiminnot toteutetaan kuitenkin kolmannen osapuolen tarjoajien nimissä ja niiden ehtojen mukaisesti.

 

2.Soveltaminen sopimusten vaikutukselle

  1. Varaukset voidaan tehdä eri jakelukanavien kautta internetin, puhelimen, sähköpostin, faksin tai henkilökohtaisesti.
  2. Hakemuksen yhteydessä vaaditaan toimittamaan tarvittavat tiedot yhdessä maksun kanssa, jos se on kuvattu.
  3. Retki sopimus tulee voimaan, kun saamme täyden maksun, jollei toisin mainita.
  4. Kun sopimuksesta vastuussa oleva henkilö pyytää organisaatiota tai ryhmittymän edustajaa kiertämään, pidämme edustajaa sillä, että hänellä on kaikki valtuutus tehdä tai peruuttaa sopimus.
  5. Sopimuksista vastaava henkilö antaa meille luettelot jäsenten nimistä määrättynä päivänä.
  6. Jos sopimuksesta vastaava henkilö ei ole mukana ryhmässä, pidämme jotain ryhmään jäsentä vastuurisena  etukäteen, koska hän on vastuussa sopimuksesta matkan päättymisen jälkeen.

Takaisin alkuun

3.Hakemusperusteet

  1. Alle 18-vuotiaiden asiakkaiden on annettava meille heidän huoltajansa kirjallinen suostumus. Alle 15-vuotiaiden asiakkaiden tulee olla huoltajan mukana.
  2. Voimme kieltäytyä osallistumisesta, jos asiakkaamme ikä, pätevyys tai muu ehdot, jotka olemme määrittäneet, eivät ole vaatimusten mukaisia ​​tietyille asiakasluokille tai -tavoitteille suunnattuihin matkoihin.
  3. Voimme kieltäytyä osallistumisesta, jos havaitsemme, että asiakas on järjestäytyneen rikollisryhmän jäsen tai siihen liittyvä henkilö tai osa muita anti-yhteiskunnallisia voimia.
  4. Voimme kieltäytyä osallistumisesta, jos asiakas rikkoo mainetta tai häiritsee liiketoimintaamme levittämällä huhuja vilpillisin keinoin tai käyttämällä voimia.
  5. Asiakkaat, jotka tarvitsevat erityistä huomiota sairauden, raskauden tai fyysisen haitan vuoksi, on ilmoitettava meille, kun he hakevat kiertueelle. Kun asiakkaan pyynnöstä tehdään erityisjärjestely, asiakkaan on vastattava järjestelyyn liittyvistä kuluista. Voimme pyytää, että asiakas esittää lääketieteellisen kelpoisuustodistuksen. Olosuhteista riippuen voimme ehdottaa asiakkaille mahdollisuutta järjestää yksityinen kiertue.
  6. Asiakkaan itsenäinen toiminta kiertueen aikana ei periaatteessa ole sallittua. Ei ole hyvitystä, jos poistutte kiertueella.
  7. Voimme kieltäytyä asiakkaan osallistumisesta, jos päätämme, että asiakas häiritsee matkanjärjestäjien yhteistä toimintaa.
  8. Voimme myös kieltäytyä asiakkaan osallistumisesta matkanjärjestäjän operatiivisiin syihin vedoten.

 

4.Lopullinen reittisuunnitelma

Sopimuksen jälkeen tarjoamme matkareitin suhteessa tapaamisen aikaan, jossa tapahtuvat asianmukaiset kuljetukset, majoituksen viimeistään matkalipun lähtöpäivää edeltävänä päivänä.

Lopullinen reittisuunnitelma toimitetaan englanniksi.

Takaisin alkuun

5.Retken hinnan maksaminen

Kaikki hinnat on ilmoitettu euroina (EUR).

Hinnat voivat muuttua alla olevan jakson ”Retki hinnan muuttaminen” mukaisesti.

Retken hinta on maksettava varauksen yhteydessä.

 

Maksupalvelutarjoaja
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Puhelin: 0207 181830

Paytrail

 

 

6.Muutos hinnassa

Pidätämme oikeuden muuttaa retken hinnan hinnaston tai sovitun retken hinnan mukaan, jos kyseessä on poikkeuksellinen tilanne.

Erityiset olosuhteet ovat erityisesti;

  1. Kolmannen osapuolen tarjoajien, esim. kuljetusyrityksistä
  2. Uudet tai korotetut verot, maksut tai maksut

Jos uuden ja ensimmäisen retken hinnan välinen erotus ylittää 10%, asiakkaalla on oikeus irtisanoa sopimus kirjallisesta ilmoituksesta 5 työpäivän kuluessa siitä, kun retken hinnan -muutoksesta on ilmoitettu, varaa vaihtoehtoisen retken alun perin varatun retken arvosta ilman uudelleen varausmaksua. Korvauksia vahingonkorvauksista ei suljeta pois.

Pidätämme itsellämme oikeuden muuttaa retken ohjelmaa milloin tahansa, lyhentää retken ennenaikaisesti tai tarjota vaihtoehtoisia ratkaisuja poikkeuksellisissa olosuhteissa. Asiakkaan on vastattava retken ylimääräisistä kuluista. Sitoudumme ilmoittamaan välittömästi Asiakkaalle mahdollisista muutoksista palveluissa ja / tai ohjelmassa.

Muut korvaukset vahingonkorvauksista, jotka johtuvat muutoksista, jotka aiheutuvat retken hinnat tai palveluista, ei oteta huomioon.

Takaisin alkuun

7.Varaus / peruutus asiakkaan toimesta

Jos asiakas peruuttaa matkan henkilökohtaisista syistä kiertosuunnitelman tekemisen jälkeen, asiakas maksaa jäljempänä kuvatut peruutusmaksut, ellei reittimatkojen yksityiskohtia toisin mainita, ja kiertueelle jäävien asiakkaiden on maksettava saldo osallistujamäärän muutos.

 

Varauksen peruutukset ja muutokset (ts. Muutokset retkissa, asiakkaiden lukumäärässä tai Tour-päivämääränä) on tehtävä kirjallisesti (mukaan lukien faksi tai sähköposti), ja ne ovat oikeudellisesti sitovia vahvistamalla meitä.

Kaikista varauksen muutoksista veloitetaan 10 €: n / muutoksen käsittelymaksu ylimääräisten kulujen lisäksi. Ilmoittautumisen yhteydessä peritään seuraavat maksut:

Peruutuspäivä  Peruutusmaksu
Ennen 31vrk ennen matkan alkua 10% matkan hinnasta
15-30 vrk matkaan 30% matkan hinnasta
4-14 vrk (ark) matkaan 50% matkan hinnasta
0-3 vrk (ark) matkaan 100% matkan hinnasta

Huomaa, että palautamme euroissa. Emme ole vastuussa valuuttakurssin aiheuttamasta erosta.

Jos asiakas ei maksa matkanhintaa eräpäivään mennessä, asiakkaan on maksettava peruuttamismaksun suuruinen uhkasakko.

 

8.Yrityksen peruutus

  1. Jos asiakas ei ole maksanut matkanhintaa eräpäivään mennessä, voimme peruuttaa matkasopimuksen. Tällöin asiakkaan on maksettava meille sama määrä kuin edellä kuvattu peruutusmaksu.
  2. Kun on ilmeistä, että asiakas ei täytä etukäteen määriteltyjä ikä-, pätevyys- tai muita vaatimuksia osallistumisesta kiertueelle.
  3. Kun asiakas ei ole sopiva retkelle mukana. Katso kohta ”Hakemusperusteet”.
  4. Kun selvitimme, että asiakas ei ole sopiva osallistumaan retkiin sairauden, tarpeellisen avustajan puuttumisen tai muiden syiden takia.
  5. Kun katsomme, että asiakas voi aiheuttaa ongelmia muiden osallistujien kanssa, häiritse sujuvaa toimintaa tai rikkoo ohjeita.
  6. Kun asiakas vaatii sopimusehtojen kohtuullisen laajuuden lisäksi vaatimuksia.
  7. Pakettimatkoihin; kun osallistujien vähimmäismäärää ei ole saavutettu. Tällöin ilmoitamme asiakkaille kiertomatkan peruuttamisesta viimeistään 3. päivää – yhden päivän matkoihin ennen lähtöpäivää edeltävää päivää.
  8. Jos retki on täynnä, peruutamme varauksesi ja saat rahaa takaisin.
  9. Jos syy siihen, että ei ole mahdollista maksaa maksettuja ja vahvistettuja palveluja, johtuu ylivoimaisesta esteestä, äkillisistä tai ennakoimattomista olosuhteista, jotka eivät ole matkanjärjestäjän tai tavarantoimittajien hallinnassa, kuten lakkoja, sääoloja, yleistä turvallisuutta, turvallisuutta tai terveyttä koskevia kysymyksiä, rajoituksia viranomaiset, infrastruktuurin rajoitukset, jotka estävät matkanjärjestäjän tai tavarantoimittajien työskentelyn normaalisti huolimatta ponnisteluistaan ​​huolimatta, emme ole velvollisia antamaan muuta korvausta kuin palautuksen, joka ei ole toimitettu.

Kun yhtiö peruuttaa ennen matka, se palauttaa jo vastaanotetun matkan hinnan sen jälkeen, kun siitä on vähennetty sovellettavat rangaistusmaksut.

Kun yritys peruuttaa matkan jälkeen, hyvitetään matkapalveluista aiheutuneet kulut, joita ei ole suoritettu asiakkaalle vähennettynä peruutusmaksusta tai uhkasakkoista tai muista maksuista, jotka on jo maksettu tai maksetaan matkanjärjestäjille. (Sovelletaan vain tapaukseen 8 edellä)

 

Huomaa, että palautamme euroissa. Emme ole vastuussa valuuttakurssin aiheuttamasta erosta.

Takaisin alkuun

9.Vastuu

Vastuunrajoitus

Asiakkaat tekevät kaiken toiminnan omalla vastuullaan.

Kaikki vastuut, jotka rajoitetaan retki hinnoihin, sekä kaikki välittömät vahingot, jotka aiheutuvat tahallisesti tai törkeästä huolimattomuudesta. Velvollisuutemme vähäisestä huolimattomuudesta, henkilöiden avustamisesta sekä siitä aiheutuvista vahingoista ja menetetyistä voitoista ei oteta huomioon.

Emme ota mitään vastuuta, jos sopimusvelvoitteiden noudattamatta jättäminen johtuu asiakkaan laiminlyönneistä tai sopimusten rikkomisesta (erityisesti osallistumisehtojen rikkomisesta johtuen).

Jos peruutamme matkan, olemme vastuussa Tourin hinnan palauttamisesta, jos vaihtoehtoista retkea ei tarjota.

Emme ota vastuuta henkilökohtaisten tavaroiden, käteisvarojen, arvokkaiden tavaroiden, matkatavaran, valokuvauslaitteiden jne. Katoamisesta sekä sekkien ja luottokorttien menetyksestä, varkaudesta, vahingosta tai väärinkäytöstä.

Vastuu kolmannen osapuolen tarjoajien tarjoamista ja ylivoimaisesta esteestä.

Emme ota mitään vastuuta kolmannen osapuolen tarjoajien tarjoamista ja palveluista, emmekä ota mitään vastuuta vahingonkorvauksista, jotka johtuvat olosuhteista, jotka ovat meidän valvomme ulkopuolella, kuten ylivoimaisen esteen, luonnontapahtumien, katastrofien, junien, linja- tai laivayhtiöiden tai muiden kolmansien osapuolten palveluntarjoajien omat aikataulut jne. Asiakas sitoutuu vaatia vahingonkorvauksia suoraan kolmannen osapuolen tarjoajalta.

Asiakasvastuu

Kaikki toiminnot, joille toimimme asiamiehenä ja joita harjoittavat kolmannen osapuolen tarjoajat tai jotka järjestävät ja / tai suorittavat asiakkaat itse, aiheutuvat asiakkaan omalla vastuulla.

Emme ole vastuussa onnettomuuksien seurauksista.

Odotamme jokaisesta asiakkaasta huomattavan henkilökohtaisen vastuun.

Asiakkaat osallistuvat vain toimintaan, joka on yhteensopiva heidän fyysisen kunnonsa kanssa, erityisesti heidän terveytensä ja fyysisen tehokkuutensa kanssa. Asiakkaat ovat erityisesti vastuussa riittävistä laitteista

 

10.EI sisälly retki hintaan

  1. Ylimääräiset matkatavaramaksut
    Jos asiakkaalla on ylimääräisiä matkatavaroita, ilmoita meille etukäteen. Tarkistamme mahdollisuuden ja lainaamme sen.
    Voit esimerkiksi kuljettaa;
    Yöretket / Lentokenttäkuljetukset: 1 x suuret matkatavarat (kuten matkalaukku) ja 1 x käsimatkatavarat.
    Päiväretket: 1 x käsimatkatavarat
  2. Peruutusvakuutus
  3. Lentokentän lähtöverot
  4. Pesula, puhelin, ylimääräiset ateriat ja juomat sekä muut henkilökohtaiset kulut.

Takaisin alkuun

11.Retki sopimuksen tarkistaminen

Luonnonkatastrofien, sotien, mellakoiden, kuljetuspalvelujen, majoitustarjoajien, valtion tilausten, kuljetuspalvelujen tarjoamisen, jotka eivät perustu alkuperäiseen toimintasuunnitelmaan tai muuhun valvontaan perustumattomiin seikkoihin, ei ole mahdollista, reittisuunnitelma, tarkistaa sen reitti- ja retkipalvelut.

 

12.Passi, viisumit ja muut matkustusasiakirjat

Matkustajan velvollisuutena on saada kaikki tarvittavat viisumit, passit, terveystodistukset tai muut matkustusasiakirjat. Matkustajan vastuulla on varmistaa, että nämä asiakirjat ovat kunnossa ja että ne täyttävät kaikki lisäkustannukset, jotka aiheutuvat näiden vaatimusten noudattamatta jättämisestä.

 

13.Muutokset näihin yleisiin ehtoihin

Voimme muuttaa näitä yleisiä ehtoja milloin tahansa.

 

14.Datan suojelu

Asiakkaat ovat yhtä mieltä siitä, että tietomme, erityisesti asiakkaan nimi, osoite, puhelinnumero, syntymäpäivä, kansalaisuus, sukupuoli ja luottokorttitiedot, kerätään meille tietyn kierroksen toteuttamisesta sopimuksen mukaisesti.

Tällaiset tiedot voidaan lähettää kolmannen osapuolen tarjoajille. (esim.hotelli, lentoyhtiö)

Takaisin alkuun

15.Vaatimusten vahvistamisen määräaika

Asiakkailta tulevat korvausvaatimukset, jotka johtuvat sopimuksen täyttämättä jättämisestä tai täyttämisestä, on tehtävä 30 päivän kuluessa sopimuksen mukaisesta retki päivämäärästä kirjallisesti ja yksityiskohtaiset selitykset korvausvaatimuksista.

Tämän määräajan päättymisen jälkeen saapuneita vaatimuksia ei voida enää hyväksyä, paitsi jos asiakkaat osoittavat, että he ovat estyneet virheettömästi tämän määräajan noudattamisesta.